Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activeringse-mail gemist?

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Hallo?  (gelezen 1596 keer)

fpm.coolen

• Ontmoeten
  • Sr. Member
Hallo?
« Gepost op: 20 september 2008, 10:27:48 »

Zo... de diverse vakanties zitten er weer op (de mijne na dit weekend), en na een stilte van 2 maanden op het forum, en een aantal maanden in de Ontmoetingen, staat er volgend weekend weer een samenkomst gepland bij Frits waar ik al weer naar uitkijk. Ik ben nieuwsgierig naar jullie I Tjingbelevingen. Leeft dit forum en de I Tjing nog? Waar is men mee bezig? Ik ben de afgelopen weken weer eens wat gaan schrijven voor mijn boek (dat nog altijd wel even kan duren voordat het klaar is, maar het proces en 'er mee bezig zijn' heeft zeker van zichzelf ook zijn charmes). Ondertussen is er ook een klein artikeltje over mij en mijn I Tjinghobby verschenen in de zeer plaatseliijke bedrijfskrant van de gemeente waarbinnen ik werk. De reacties daarover zijn tot op heden erg mager. Zoveel leeft het niet, of men vindt het allemaal wel best? Hoe dan ook... voor de mensen die aangesloten zijn bij de Ontmoetingslijst en die van plan zijn te komen (u kan zich nog altijd aanmelden via de Datumprikker): tot volgend weekend. Tegen de rest van de lurkers zeg ik: Houdoe...

Frank C
Waarom willen ´wij egotrippers´toch zo graag ons voordoen alsof we de hele wereld willen veroveren? Ik heb al grootste moeite met iemands hart...

Harmen Mesker

• "Change is my middle name."
  • Administrator
  • Sr. Member
  • I am one with my duality.
    • I Tjing Centrum Nederland
Re: Hallo?
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2008, 20:06:13 »

Aloha! De I Tjing leeft nog en het forum wat minder, maar dat gaat met vlagen, zoals je weet. Verder kan ik niet kiezen tussen de vele projectjes die ik zolangzamerhand allemaal heb gestart, en om nou toch eindelijk eens wat af te maken zal ik toch eens een keuze moeten maken. Kan je dat artikeltje inscannen? Ben wel benieuwd.

Kzie u zaterdag!

Harmen.
-----------------------------------------
I Tjing Centrum Nederland
Web: www.i-tjingcentrum.nl
Harmen's oude dagboek: www.itcn.nl/serendipity
English: http://diary.itcn.nl
E-mail: info@i-tjingcentrum.nl
-----------------------------------------

fpm.coolen

• Ontmoeten
  • Sr. Member
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2008, 09:34:13 »

Ik zal dat artikeltje meenemen. Heb thuis geen mogelijkheid het in te scannen. Zullen we weer bij het beeldje en het grote blauwe scherm in het CS van Utrecht afspreken, zeg tegen half 11? Sea U Saturdé.
Waarom willen ´wij egotrippers´toch zo graag ons voordoen alsof we de hele wereld willen veroveren? Ik heb al grootste moeite met iemands hart...

Ilona

• Ontmoeten
  • Sr. Member
  • Alles wat in je leven gebeurt is van belang.
    • www.ilonalina.nl
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2008, 22:25:36 »

Ha allemaal!
Inderdaad zijn de vakanties weer voorbij (gelukkig wel zeg, wat een flutvakantie hadden wij...) De Yi gebruik ik nog maar heel zelden voor mezelf. Ik heb hem gewoon niet nodig. Er zijn vriendinnen die me met regelmaat vragen voorleggen, zodat ik er wel mee bezig ben. Gelukkig maar, want de Yi blijft verrassend, leuk, interessant en iedere keer weer bijzonder.
En Frank, dat boek van jou, dat wil maar niet af, zal ik ooit in dit leven jou boek nog in drukvorm te zien krijgen ; ) ? Enne Harmen, ik vind de layout heel mooi!
Ik wens jullie morgen, de 27e een mooie, gezellige leuke interessante ontmoetingsdag.
Groetjes van mij en hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn!
Ilona
Pagina's: [1]