Hoi Mas,
Hexagram 32 gaat over duurzaamheid. Dingen duurzaam maken. Ben je bang dat je de controle ergens over verliest en wil je daardoor dingen te snel? Faalangst heeft vaak te maken met angst voor controleverlies. Aangezien ik niet weet of in je antwoord ook veranderende lijnen zitten, is mijn verhaaltje gerelateerd aan hexagram 32, zonder veranderende lijnen. Dat antwoord staat dus niet 100% vast.
Hexagram 32 bestaat uit de trigrammen Wind en Donder. De wind zegt hier iets over een grondhouding die met rust en geleidelijkheid te maken heeft. De Donder is meer van ''hup, en o jee wat heb ik nou eigenlijk gedaan?'... energieke stappen zetten zonder nadenken. Maar wel gebaseerd op een lange studie van eigen kunnen (wind is innerlijk).
Het kernhexagram 43 zegt mogelijk iets over een zaak die in jou zelf sluimerd en die op het punt staat er uit te willen breken. Als je jezelf niet wil verloochenen en jezelf wit blijven, zal je niet anders kunnen. De faalangst is waarschijnlijk je twijfel om dat dan ook te doen...
Groetjes van Frank, en houd ons op de hoogte